Braun Precisietrimmer PT5010 – Nauwkeurig trimmen van de baard met

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Precisietrimmer PT5010 – Nauwkeurig trimmen van de baard met op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Bart M 04-02-2018

Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om te testen. Dit apparaatje is prijs/kwaliteit een degelijk toestel en doet exact wat het moet doen, nl: het fijnere werk. Eveneens heel handig om mee te nemen op reis. Een volledige trimbeurt is niet zo evident met dit compacte toestel. Jammer dat er geen opbergmogelijkheid is. Het was ook handiger geweest mocht het oplaadbaar zijn i.p.v. op batterijen.

Pluspunten

• makkelijk te handhaven
  • makkelijk mee te nemen op verplaatsing

Minpunten

• werkt op batterij
  • geen opbergmogelijkheid

MaartenV 10-01-2018

Handzaam en licht apparaat

Ik heb deze Braun gratis mogen ontvangen om te testen. Ik gebruik het toestel voornamelijk naast mijn andere scheerapparaten. Het is vooral een geschikt apparaat om de moeilijk bereikbare plaatsen (vb. onder de neus, kin) te trimmen of om de baardlijn mooi af te werken. Het toestel is licht, klein en daarom erg handzaam. De nadelen van het toestel zitten hem onder andere in de 2 kammetjes, die wel makkelijk verwisselbaar zijn, maar beperkt zijn in trillengte. Daarnaast zijn ze niet op te bergen. Bovendien werkt deze Braun op een AAA-batterij, waardoor het toestel jammer genoeg niet oplaadbaar is.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk, klein en licht

Minpunten

• Werkt op een AAA-batterij en dus niet oplaadbaar
  • Beperkte trimlengtes
  • Geen opbergmogelijkheid voor de extra kammetjes

KwintenB 31-12-2017

Ik heb dit product gratis ontvangen om een aantal weekjes te mogen uittesten. Ik zal meteen met de deur in huis vallen; het toestel werkt niet goed voor mijn baard. Ik heb er op verscheidene manieren mee proberen werken maar het werkt echt niet fijn. Mijn haartjes worden vaak gewoon uitgetrokken in plaats van getrimd wat een beetje jammer is daar ik van Braun toch wel beter verwachtte. Het is goedkoop, werkt op een AAA batterijtje en lijkt ook wat fragiel. Voor mij is deze Braun geen topper. Ik raad aan om het eerst uit te proberen en daarna eventueel te kopen daar niet iedereen dezelfde baard heeft.

Pluspunten

• goedkoop
  • licht

Minpunten

• soms pijnlijk
  • fragiel

hakkefoe 15-12-2017

goede aanvulling op klassieke trimmer

ik heb de PT5010 gratis ontvangen om te testen en hij bevalt me best wel.
Je kan hem niet beschouwen als een volwaardige trimmer maar wel als een goede aanvulling om je baardlijn scherp te houden. Het toestel werkt op een AAA batterij waardoor deze steeds makkelijk te vervangen is. Verder is het toestel zeer compact waardoor je hem makkelijk kan meenemen. Tevens komt het toestel met een handig houdertje. Verder is de kop van het toestel makkelijk los te maken en af te spoelen onder water.
Enige nadeel aan het toestel is dat er bij het houdertje geen ruimte is voorzien is voorzien om de verschillende bijgeleverde (opzet) kammetjes op te bergen.

Pluspunten

• werkt op AAA batterijen
  • compact
  • kop makkelijk af te spoelen

Minpunten

• geen opbergplaats voorzien voor extra kammen

Stestr 03-12-2017

klein, handig en precies

Vooraf: ik heb dit product gratis gekregen om te testen.
Ik heb dit product een drietal weken in bezit gekregen. De eerste indruk is dat dit een fragiel toestel is, maar dit is onterecht want het moet geen stevig toestel zijn aangezien het een precisietrimmer is. Het is voldoende sterk om de moeilijke plaatsen op het gezicht (aan de neus, oren, …) bij te werken.
Een ander minpunt is mogelijk het gebruik van een AAA-batterij in plaats van een herlaadbare batterij. Aangezien het bijtrimmen met deze Braun niet veel tijd in beslag neemt, is deze batterij nog niet leeggeraakt (maar ik heb geen idee hoelang deze zal meegaan).
De opzetstukken zijn gemakkelijk te plaatsen, maar de performantie lijkt me niet zo hoog om een langere baard bij te trimmen. Voor heel kleine stukjes, maar geen grotere oppervlaktes.
Conclusie: het is een handig hulptoestel en doet wat het belooft te doen: precies trimmen.

Pluspunten

• handig
  • zeer degelijk op moeilijke plaatsen

Minpunten

• oogt fragiel
  • geen herlaadbare batterij